Το να αντιμετωπίζεις μία τάξη (ως διδάσκων) είναι εξ ορισμού δύσκολο.Το να κάνεις τη δουλειά σου σωστά κάτω από τις συνθήκες του ελληνικού σχολείου χρειάζεται ηρωισμό.
Ο Καθηγητής / Δάσκαλος αναγκάζεται να επιμορφωθεί μόνος του, να βάλει λεφτά από την τσέπη του και να λειτουργεί με 2 -3 ειδικότητες πέραν της δικής του κι αυτό επειδή οι ειδικότητες αυτές λείπουν από το ελληνικό σχολείο.
Η συγγραφέας αφού παρουσιάσει τα προβλήματα, προτείνει πρακτικές κι οδηγίες χρήσιμες στον εκπαιδευτικό για να ανταπεξέλθει στο "πεδίο μάχης" που ονομάζεται τάξη.
Ένας εκπαιδευτικός που καλείται να αντιμετωπίσει παιδιά με Δυσλεξία, Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, προβλήματα λόγου, οριακή νοημοσύνη και προβλήματα συμπεριφοράς.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα βιβλία που κυκλοφορούν. Πρακτικό ως ένα σημείο. Θεωρητικό ως ένα άλλο.
Ο μάχιμος εκπαιδευτικός θα το προτιμούσε πιο πρακτικό.
Ο ακαδημαϊκός θα το προτιμούσε πιο θεωρητικό.
Εγώ πάντως το προτίμησα και το διάβασα και το γέμισα σημειώσεις.
Διαβάστε το κι εσείς.
Στοιχεία του βιβλίου: έκδοση του 2004, σελίδες: 292, μέγεθος 14 x 21 εκατοστά. Το αγοράσαμε το 2011 με 9,95€
Η Ελένη Λιβανίου είναι Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος, ζει κι εργάζεται στην Αθήνα από το 1991.
Από το 1995 μέχρι σήμερα είναι υπεύθυνη του τμήματος Μαθησιακών Δυσκολιών του ιδρύματος "Σπ. Δοξιάδης - Έρευνα για το Παιδί".